Страница 1 от 5

ReHLDS, Reverse-engineered HLDS

Публикувано на: 20 Окт 2016, 18:40
от WaLkZ
Изображение Какво е ReHLDS ?

ReHLDS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния HLDS (build 6152/6153), използвайки DWARF информацията за отстраняване на грешки вградена в Linux версията на HLDS, engine_i486.so.
В процеса на декомпилиране са установени и оправени много недостатъци и потенциални бъгове.
Мотивация:
Главната мотивация - Valve нищо не прави и няма възможност нормално да се оправят бъгове.

Цели:
  • Предоставяне на по-стабилен HLDS с разширени API-та за модове и плъгини.
  • Оптимизация на производителността в бъдеще.
Текущ статус:
Двигателя е стабилен.

Как се използва ?
ReHLDS е напълно съвместим с оригиналния HLDS. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния swds.dll / engine_i486.so. Използвайте последен билд на HLDS 6153 изтеглен през steamcmd. Компилираните файлове на двигателя може да намерите тук (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).

В архива, в папка bin има две папки 'win32' и 'linux32'
  • 'win32' файловете за Windows (swds.dll е ReHLDS, останалите файлове са за HLTV)
  • 'linux32' файловете за Linux (engine_i486.so е ReHLDS, останалите файлове са за HLTV)
Внимание!
ReHLDS не е бинарно съвместим с оригиналния HLDS, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReHLDS.

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Публикувано на: 02 Ное 2016, 22:07
от << SaNchez >>
Браво за хубавите преводи , както и редовна поддръжка на тези сървърни модули :coolface:
Обаче така и не можах да разбера за какво служи ReGameDLL и задължително ли е , защото съм заинтересован? :huh:

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Публикувано на: 03 Ное 2016, 15:36
от WaLkZ
ReGameDLL е името на проекта, тоест става въпрос за самият Counter Strike мод за Half-Life, който също както ReHLDS е декомпилиран, оптимизиран и допълнен с нови функционалности и най-важното се поддържа. Иначе ще ти затрябва ако искаш да подкараш определени добавки, които го изискват.

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Публикувано на: 03 Ное 2016, 21:50
от << SaNchez >>
Значи не е задължително а само за плъгини които го изискват ок

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Публикувано на: 05 Ное 2016, 06:18
от mount4
Кое да използвам ? pure или bugfixed

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Публикувано на: 05 Ное 2016, 08:44
от WaLkZ
bugfixed е ReHLDS

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Публикувано на: 05 Ное 2016, 11:42
от mount4
е тогава защо има папка "pure" ? аз мога да си backup-na file-a като го преименувам на "engine-i486.so.1"

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Публикувано на: 08 Ное 2016, 16:39
от WaLkZ
Доколкото знам pure го ползват само за тестове.

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Публикувано на: 08 Ное 2016, 19:30
от nekkyw
То дефакто ще трябва и двете ли да се инсталират?

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Публикувано на: 08 Ное 2016, 20:38
от WaLkZ
Не, само от bugfixed