ReHLDS, Reverse-engineered HLDS

Тук можете да намерите и обсъждате reHLDS и неговите добавки. Споделяйте знания и открития с общността!
Replies 48
Views 50.0k
Created 8 years
Last Reply Мар '23
Аватар
Owner
Owner

Мнения: 805
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Получени реакции: 0
Теми: 102
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Обратна връзка:

ReHLDS, Reverse-engineered HLDS

Мнение от WaLkZ »

Изображение
Какво е ReHLDS ?

ReHLDS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния HLDS (build 6152/6153), използвайки DWARF информацията за отстраняване на грешки вградена в Linux версията на HLDS, engine_i486.so.
В процеса на декомпилиране са установени и оправени много недостатъци и потенциални бъгове.
  • [Please login or register to view this link]
  • [Please login or register to view this link]
  • [Please login or register to view this link]
  • [Please login or register to view this link]
  • [Please login or register to view this link]
  • [Please login or register to view this link]
Мотивация:
Главната мотивация - Valve нищо не прави и няма възможност нормално да се оправят бъгове.

Цели:
  • Предоставяне на по-стабилен HLDS с разширени API-та за модове и плъгини.
  • Оптимизация на производителността в бъдеще.
Текущ статус:
Двигателя е стабилен.

Как се използва ?
ReHLDS е напълно съвместим с оригиналния HLDS. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния swds.dll / engine_i486.so. Използвайте последен билд на HLDS 6153 изтеглен през steamcmd. Компилираните файлове на двигателя може да намерите [Please login or register to view this link] (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).

В архива, в папка bin има две папки 'win32' и 'linux32'
  • 'win32' файловете за Windows (swds.dll е ReHLDS, останалите файлове са за [Please login or register to view this link])
  • 'linux32' файловете за Linux (engine_i486.so е ReHLDS, останалите файлове са за [Please login or register to view this link])
Внимание!
ReHLDS не е бинарно съвместим с оригиналния HLDS, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReHLDS.
Аватар
Потребител
Потребител

Мнения: 131
Регистриран на: 02 Ное 2016, 22:00
Получени реакции: 0
Теми: 20
Местоположение: по сфета и у нас
Пол: Мъж
Обратна връзка:

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Мнение от << SaNchez >> »

Браво за хубавите преводи , както и редовна поддръжка на тези сървърни модули :coolface:
Обаче така и не можах да разбера за какво служи ReGameDLL и задължително ли е , защото съм заинтересован? :huh:
Данък обществено мнение не плащам :coolface:
Аватар
Owner
Owner

Мнения: 805
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Получени реакции: 0
Теми: 102
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Обратна връзка:

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Мнение от WaLkZ »

ReGameDLL е името на проекта, тоест става въпрос за самият Counter Strike мод за Half-Life, който също както ReHLDS е декомпилиран, оптимизиран и допълнен с нови функционалности и най-важното се поддържа. Иначе ще ти затрябва ако искаш да подкараш определени добавки, които го изискват.
Аватар
Потребител
Потребител

Мнения: 131
Регистриран на: 02 Ное 2016, 22:00
Получени реакции: 0
Теми: 20
Местоположение: по сфета и у нас
Пол: Мъж
Обратна връзка:

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Мнение от << SaNchez >> »

Значи не е задължително а само за плъгини които го изискват ок
Данък обществено мнение не плащам :coolface:
Аватар
Потребител
Потребител

Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Получени реакции: 0
Теми: 12
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Обратна връзка:

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Мнение от mount4 »

Кое да използвам ? pure или bugfixed
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !
Аватар
Owner
Owner

Мнения: 805
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Получени реакции: 0
Теми: 102
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Обратна връзка:

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Мнение от WaLkZ »

bugfixed е ReHLDS
Аватар
Потребител
Потребител

Мнения: 187
Регистриран на: 03 Ное 2016, 19:54
Получени реакции: 0
Теми: 12
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Обратна връзка:

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Мнение от mount4 »

е тогава защо има папка "pure" ? аз мога да си backup-na file-a като го преименувам на "engine-i486.so.1"
94.190.190.195:27015 -> Изображение <-- Runemod here !
94.190.190.195:27017 -> Изображение

Segmentation fault Изображение <-- Opera browser !
Аватар
Owner
Owner

Мнения: 805
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Получени реакции: 0
Теми: 102
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Обратна връзка:

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Мнение от WaLkZ »

Доколкото знам pure го ползват само за тестове.
Аватар
Потребител
Потребител

Мнения: 9
Регистриран на: 22 Окт 2016, 20:09
Получени реакции: 0
Теми: 2
Пол: Мъж

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Мнение от nekkyw »

То дефакто ще трябва и двете ли да се инсталират?
Аватар
Owner
Owner

Мнения: 805
Регистриран на: 05 Окт 2016, 21:13
Получени реакции: 0
Теми: 102
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Обратна връзка:

Re: ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Мнение от WaLkZ »

Не, само от bugfixed
Публикувай отговор Нова тема
  • Similar Topics
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “ReHLDS и допълнения”