
ReHLDS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния HLDS (build 6152/6153), използвайки DWARF информацията за отстраняване на грешки вградена в Linux версията на HLDS, engine_i486.so.
В процеса на декомпилиране са установени и оправени много недостатъци и потенциални бъгове.
- [Please login or register to view this link]
- [Please login or register to view this link]
- [Please login or register to view this link]
- [Please login or register to view this link]
- [Please login or register to view this link]
- [Please login or register to view this link]
Главната мотивация - Valve нищо не прави и няма възможност нормално да се оправят бъгове.
Цели:
- Предоставяне на по-стабилен HLDS с разширени API-та за модове и плъгини.
- Оптимизация на производителността в бъдеще.
Двигателя е стабилен.
Как се използва ?
ReHLDS е напълно съвместим с оригиналния HLDS. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния swds.dll / engine_i486.so. Използвайте последен билд на HLDS 6153 изтеглен през steamcmd. Компилираните файлове на двигателя може да намерите [Please login or register to view this link] (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).
В архива, в папка bin има две папки 'win32' и 'linux32'
- 'win32' файловете за Windows (swds.dll е ReHLDS, останалите файлове са за [Please login or register to view this link])
- 'linux32' файловете за Linux (engine_i486.so е ReHLDS, останалите файлове са за [Please login or register to view this link])
ReHLDS не е бинарно съвместим с оригиналния HLDS, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReHLDS.