Страница 1 от 4

ReGameDLL_CS, Reverse-engineered CS mod

Публикувано на: 20 Окт 2016, 18:35
от WaLkZ
Изображение Какво е ReGameDLL_CS ?

ReGameDLL_CS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния CS мод за Half-Life (HLDS build 6153 beta) използвайки DWARF информацията за отстраняване на грешки вградена в Linux версията, cs.so.
Просто казано, ReGameDLL е това, което е отговорно цялостно за CS. В него е цялата логика на CS мода. Работата на оръжията, поведението на обектите, условията за край на рунда и т.н.
Какво ще ни предостави ?
  • Проектът е изграден със съвременни компилатори, които дават малко по-голяма производителност.
  • Някои полезни или често използвани елементи могат да се добавят директно в мода без да е необходимо да се добавят с AMXX плъгини.
  • Възможност за използване на ReGameDLL API за Metamod плъгини или AMXX модули.
Цели:
  • Предоставяне на повече разширени API-та за модове и плъгини.
  • Оправяне на бъгове.
  • Оптимизация на кода.
Текущ статус:
CS 1.6 - [100%]
CS:CZ - [100%]

Как се използва ?
ReGameDLL е напълно съвместим с оригиналния CS мод. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния mp.dll / cs.so в папка cstrike/dlls. Компилираните файлове може да намерите тук (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).

В архива, в папка bin има две папки 'bugfixed' и 'pure'
  • 'pure' направен да работи точно както оригиналния CS мод от Valve
  • 'bugfixed' съдържа няколко корекции и подобрения ReGameDLL CS
Конфигурационния файл game.cfg сложете в главната папка на сървъра или в папка cstrike.
Всички mp_ кварове трябва да се намират в game.cfg

Внимание!
ReGameDLL не е бинарно съвместим с оригиналния, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReGameDLL.

Metamod версии, които поддържа:
Metamod 1.21p37 (Внимание: 1.20 и по-долни НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВАТ)

Известни проблеми и техните решения:
► Покажи скъсения текст
cstrike-1.8.3-dev-git5154.zip
(128.04 KiB) Свалено 830 пъти
cstrike-1.8.3-dev-git5154.zip
(128.04 KiB) Свалено 830 пъти

ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Публикувано на: 01 Ное 2016, 15:19
от Maverick
В архива предоставен за изтегляне няма такива папки или файлове:
В архива, в папка bin има две папки 'bugfixed' и 'pure'
'pure' направен да работи точно както оригиналния CS мод от Valve
'bugfixed' съдържа няколко корекции и подобрения ReGameDLL CS
Конфигурационния файл game.cfg сложете в главната папка на сървъра или в папка cstrike.
Всички mp_ кварове трябва да се намират в game.cfg
:confused:
Открих ги! :beer:

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Публикувано на: 01 Ное 2016, 15:20
от WaLkZ
Моля прочети внимателно темата

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Публикувано на: 01 Ное 2016, 15:23
от Maverick
Открих ги! :dance:

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Публикувано на: 05 Ное 2016, 12:02
от mount4
--------------------------------

Защо сървъра ми стана странен след като го инсталнах тва ? o_O

(Разликата не е в камерата :D ами в тъмнината. Преди беше тъмно, ся светло ???)

Преди беше така:

Изображение

А сега:

Изображение

---------------------------------------------------------------------

оказа се че това е от новия амх -> "Re Amx mod x"
Някой знае ли как да си направя това на стария, обикновен амх защото на новия не ми работят 2 плъгина а може би даже повече от 2.

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Публикувано на: 08 Ное 2016, 13:26
от WaLkZ
Пробвай AMXX 1.8.2, като за него използваш cstrike модула, който съм прикачил.

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Публикувано на: 08 Ное 2016, 13:51
от mount4
Аз съм точно с 1.8.2 и този cstrike модул. То без този модул крашва.
Как да си направя сървъра светъл както при ReAMXX ?
Със set_lights или има друг начин ?
WaLkZ написа: Всички mp_ кварове трябва да се намират в game.cfg
Значи трябва да взема всички "mp_" от server.cfg и да ги преместя в game.cfg така ли ?
Дори оригиналните mp_ които не съм слагал аз ?

Код за потвърждение: Избери целия код

mp_timelimit 30
mp_c4timer 30
mp_startmoney 8400
mp_footsteps 1
mp_autoteambalance 1
mp_buytime 2
mp_freezetime 3
mp_afktime 90
mp_afkminplayers 8
mp_consistency 0
mp_slaylosers 1

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Публикувано на: 10 Ное 2016, 10:25
от WaLkZ
Да, защото иначе не чете стойностите и слага по подразбиране.

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Публикувано на: 14 Ное 2016, 22:16
от Richma
Пробвах да добавя mp_round_infinite, не се получава.

Re: ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Публикувано на: 14 Ное 2016, 22:31
от WaLkZ
Всичко е описано точно и ясно как се инсталира на сървъра.