CSHOP Extra Item: Golden AWP

В този раздел се качват всякакви съб-плъгини, тоест добавки за такива плъгини, които имат собствено API и позволяват изработката на съб-плъгини работещи с тях.
Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Мнение от OciXCrom » 29 Юли 2018, 15:41

Изображение

CSHOP Extra Item: Golden AWP
Описание
  • Добавя златно AWP с увеличена щета в Custom Shop.
Настройки
  • Настройките автоматично се генерират във файла configs/CustomShopItems.ini при рестарт на сървъра, а същите може да се променят и по време на игра, чрез командата cshop_edit.
    • Damage: +100% -- колко ще бъде увеличена щетата (+100% = 2x щета)
    • Backpack Ammo: 30 -- колко куршуми ще има оръжието
Допълнителна информация и линк за теглене

Изображение
Изображение
Изображение

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Мнение от cgozzie » 29 Юли 2018, 16:42

Дади ми тази грешка.


Server # 1
Error: server failed to transmit file 'models/custom_shop/v_golden_awp.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/custom_shop/p_golden_awp.mdl'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/bipbip.wav'
Error: server failed to transmit file 'sound/misc/stinger12.wav'
Error: could not load file models/custom_shop/v_golden_awp.mdl
Model models/custom_shop/v_golden_awp.mdl not found and not available from server
Cannot continue without model models/custom_shop/v_golden_awp.mdl, discon
Изображение

Аватар
aHaJLruH
Извън линия
VHE Mapper
VHE Mapper
Мнения: 138
Регистриран на: 13 Окт 2016, 12:33
Местоположение: София
Се отблагодари: 12 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Мнение от aHaJLruH » 29 Юли 2018, 16:46

@cgozzie Сървът не може да намери моделът на оръжието. Сигурен ли си, че всичко си сложил където трябва?

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Мнение от cgozzie » 29 Юли 2018, 20:38

Да просто името трябваше да обновя за sv_downloadurl ще го пробвам пак и ще пиша,в момента има хора и не искам за го рескам.

Добавено преди 3 часа 48 минути 14 секунди:
Всичко работи от линка беше не бях го обновил.
Изображение

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Мнение от cgozzie » 31 Юли 2018, 18:14

Може ли да погледнеш плъгина,като цяло сичко си е ок но когато взема авп-то ми показва стандартния а не златното авп.
Изображение

Аватар
OciXCrom
Извън линия
Администратор
Администратор
Мнения: 7206
Регистриран на: 06 Окт 2016, 19:20
Местоположение: /resetscore
Се отблагодари: 117 пъти
Получена благодарност: 1295 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Мнение от OciXCrom » 31 Юли 2018, 21:39

Оправено.

Аватар
Halu
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 50
Регистриран на: 06 Апр 2019, 17:11
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 8 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Мнение от Halu » 07 Май 2019, 00:51

Златен m4a1 мое ли да се направи също , понеже виждам че имаш за ak47 & awp

Аватар
ItzDeviLPvP
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 73
Регистриран на: 16 Яну 2019, 15:48
Се отблагодари: 8 пъти

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Мнение от ItzDeviLPvP » 07 Май 2019, 01:33

Halu написа: 07 Май 2019, 00:51 Златен m4a1 мое ли да се направи също , понеже виждам че имаш за ak47 & awp
Да може.Копираш кода на златното awp променяш името на златното оръжие на m4a1 и си слагаш модлеите на m4a1 златните и си готов.

Аватар
Marinovv
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 511
Регистриран на: 19 Сеп 2017, 10:01
Местоположение: България
Се отблагодари: 530 пъти
Получена благодарност: 13 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Мнение от Marinovv » 31 Юли 2019, 23:03

Плъгинът още в началото работеше крайно некоректно, но и сега виждам, че фиксиране няма.

В сървър, който съм наел сложих този плъгин и познай к'во! Купувам итемът от шопа на OciXCrom и златен модел, повече демидж и т.н. няма. Когато превключа на "ножа" се вижда златния модел на оръжието. Т.е. плъгинът е настроен вместо AWM на Knife май?!
Иван Маринов,

лицензиран оператор и пилот на професионални дронове клас C1 за всички държави в EU.

DJI Mavic 3 Classic | DJI Mavic 3 PRO - погледни света от различна перспектива.

Последвайте ме във Facebook

Аватар
JackEyedJones
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 399
Регистриран на: 10 Сеп 2018, 17:26
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Се отблагодари: 4 пъти
Получена благодарност: 69 пъти
Обратна връзка:

CSHOP Extra Item: Golden AWP

Мнение от JackEyedJones » 31 Юли 2019, 23:10

Marinovv написа: 31 Юли 2019, 23:03 Плъгинът още в началото работеше крайно некоректно, но и сега виждам, че фиксиране няма.

В сървър, който съм наел сложих този плъгин и познай к'во! Купувам итемът от шопа на OciXCrom и златен модел, повече демидж и т.н. няма. Когато превключа на "ножа" се вижда златния модел на оръжието. Т.е. плъгинът е настроен вместо AWM на Knife май?!

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <customshop>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#if !defined m_pPlayer
	#define m_pPlayer 41
#endif

#define PLUGIN_VERSION "1.0.2"
#define V_MODEL "models/custom_shop/v_golden_awp.mdl"
#define P_MODEL "models/custom_shop/p_golden_awp.mdl"

additem ITEM_GOLDEN_AWP
new g_bHasItem[33], g_szDamage[16], g_iBPAmmo

public plugin_init()
{
	register_plugin("CSHOP: Golden AWP", PLUGIN_VERSION, "OciXCrom")
	register_cvar("CRXSHOPGoldenAWP", PLUGIN_VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
	RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "OnSelectAWP", 1)
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PreTakeDamage", 0)
	cshop_get_string(ITEM_GOLDEN_AWP, "Damage", g_szDamage, charsmax(g_szDamage))
	g_iBPAmmo = cshop_get_int(ITEM_GOLDEN_AWP, "Backpack Ammo")
}

public plugin_precache()
{
	ITEM_GOLDEN_AWP = cshop_register_item("goldenawp", "Golden AWP", 9500)
	cshop_set_string(ITEM_GOLDEN_AWP, "Damage", "+100%")
	cshop_set_int(ITEM_GOLDEN_AWP, "Backpack Ammo", 30)

	#if defined V_MODEL
	precache_model(V_MODEL)
	#endif

	#if defined P_MODEL
	precache_model(P_MODEL)
	#endif
}

public cshop_item_selected(id, iItem)
{
	if(iItem == ITEM_GOLDEN_AWP)
	{
		g_bHasItem[id] = true

		if(get_user_weapon(id) == CSW_AWP)
			RefreshAWPModel(id)
		else if(!user_has_weapon(id, CSW_AWP))
			give_item(id, "weapon_awp")

		cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, g_iBPAmmo)
	}
}

public cshop_item_removed(id, iItem)
{
	if(iItem == ITEM_GOLDEN_AWP)
		g_bHasItem[id] = false
}

public client_putinserver(id)
	g_bHasItem[id] = false

public OnSelectAWP(iEnt)
{
	new id = get_pdata_cbase(iEnt, m_pPlayer, 4)
	
	if(g_bHasItem[id] && is_user_connected(id))
		RefreshAWPModel(id)
}

public PreTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits)
{
	if(is_user_alive(iAttacker) && iAttacker != iVictim && g_bHasItem[iAttacker])
		SetHamParamFloat(4, math_add_f(fDamage, g_szDamage))
}

RefreshAWPModel(const id)
{
	#if defined V_MODEL
	set_pev(id, pev_viewmodel2, V_MODEL)
	#endif

	#if defined P_MODEL
	set_pev(id, pev_weaponmodel2, P_MODEL)
	#endif
}

Float:math_add_f(Float:fNum, const szMath[])
{
	static szNewMath[16], Float:fMath, bool:bPercent, cOperator
   
	copy(szNewMath, charsmax(szNewMath), szMath)
	bPercent = szNewMath[strlen(szNewMath) - 1] == '%'
	cOperator = szNewMath[0]
   
	if(!isdigit(szNewMath[0]))
		szNewMath[0] = ' '
   
	if(bPercent)
		replace(szNewMath, charsmax(szNewMath), "%", "")
	   
	trim(szNewMath)
	fMath = str_to_float(szNewMath)
   
	if(bPercent)
		fMath *= fNum / 100
	   
	switch(cOperator)
	{
		case '+': fNum += fMath
		case '-': fNum -= fMath
		case '/': fNum /= fMath
		case '*': fNum *= fMath
		default: fNum = fMath
	}
   
	return fNum
}  
ItemDeploy беше настроен за weapon_knife, вероятно заради това. Сега е weapon_awp.

Публикувай отговор
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Съб-плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта