VALORANT PATCH NOTES 0.49

Дискусии свързани с всякакви игри.
Аватар
d3ath2435
Извън линия
Рекламатор
Рекламатор
Мнения: 542
Регистриран на: 04 Фев 2017, 19:59
Се отблагодари: 64 пъти
Получена благодарност: 127 пъти
Обратна връзка:

VALORANT PATCH NOTES 0.49

Мнение от d3ath2435 » 01 Май 2020, 00:06

Изображение
Вече три седмици в затворената бета версия на VALORANT? С нетърпение Riot очакват четвъртата седмица, за да могат да отпразнуват едномесечната си годишнина, но също така не искат да изглеждат "cringy". Радвайте се с поредица от фиксове, пълни с актуализации за качество на играта.

Phoenix мейновете може да се радват за премахването на два бъга с Run it Back, сега всъщност можете да излезете от персонализирани игри с едно натискане на бутон, редките случаи, при които Spike ще се забие в картата, трябва да са история, а режимът на спектатор се възползва от няколко подобрения (повече по пътя!).

Тук ще видите добавянето на „Конкурентен режим“ и ще трябва да изчакате малко, преди да започне да работи. Да, и ние сме развълнувани.

Прочетете всички промени по-долу.

GAMEPLAY AND BALANCE

Omen

Омен сега веднага става уязвим и вече не изглежда тъмен, след като напусне алтернативната си форма на сянката
Ако трябваше да намерите Омен, телепортиращ се, често беше объркващо кога трябва да го застреляте, за да получите убийството (срещу изпращането му обратно). Тази промяна е както за сметка на грешка с неуязвимост, така и за оценка на някои допълнителни точки за яснота.
Радиусът на затихване на звука на пристигането в Omen’s From Shadows е намален до 2250
Затихването е голяма дума, но на кратко, ще трябва да бъдеш по-близо до Омен, за да огласиш мястото, на което той се телепортира. Опитваме се да му върнем някаква сянка, тъй като ако го намерите, сега трябва да го убиете!

Sage

Barrier Orb ще работи само ако е подкрепен от земята, това означава, че понякога ще породи 2 бариерни кубчета
Barrier Orb вече не може да се поставя върху „малки“ парчета от геометрия, трябва да бъде поставен на земята или върху кутии.
Обичаме и подкрепяме геймплея свързан с буустване, особено когато множество герои комбинират своите способности (визирайки ви Jett и Omen). Въпреки това почувствахме, че с настоящите изисквания за разположение, героите успяха да увеличат твърде много непредвидените места на които могат да бъдат. С тази промяна играчите все още могат да се изкачат на някои неочаквани позиции, но се надяваме, че няма да са на 30 фута в небето и да плуват в средата на сайта, за да гледат през една малка дупка в картата.

CHARACTER UPDATES

[Омен] Актуализирани визуални изображения на Омен.
[Breach] Актуализирани визуализации на нарушение.

MAP UPDATES

Добавени завеси в горната част на двойните врати в Haven, за да се премахне буустването с Sage Barrier Orb, което позволи на играчите да гледат през процепа на вратата в горната част.
Фиксиран проблем с поставянето на камерата Cypher на кутиите на Haven A Main.
Множество поправки на геометрията на Haven, Bind и Split за фиксиране на подвизи и подпомагане на оптимизирането на играта – огромно благодарение на всички хора, които помогнаха да ги идентифицират!
Актуализирани материали за Bind and Haven, за да направят повърхностите по-последователни като цяло.
Променен цвят на щайги Radianite, за да се обединят цялостните визуализации.

COMPETITIVE UPDATES

Добавен компетативен режим и ранкед, и ще стартират на живо в близко бъдеще.

OBSERVER MODE

Добавихме “Ghost cheat” като опция в къстъм игри с Cheats enabled, позволявайки ви да летите из мапа в no-clip мод.
Ability HUD-а вече не се вижда при влизане на дрон камера като наблюдател.
Когато излезете от дроновата камера в спектатор мод, вече ще се смени с най-скоро гледания играч, ако все още е валидна цел за изглед.
Промяната на играчите при обсървър мод вече ще повтори целия отбор, преди да преминете към играчите от другия отбор.

HUD & UI

В играта

Нов визуален индикатор при поемане на демич.
Нов визуален индикатор когато сте на малко Кръв и са ви останали малко патрони.
Премахнат портрет на символи от иконата на миниатюра на играча, за да се отличи по-добре иконата на играча; иконата ще получи допълнителен цвят и лик в бъдеще.
Гласовата активност вече е показана над главите на съотборниците.
Добавен е цвят към иконата на Spike-а над главата на съотборника, за да се вижда по-лесно.
Фиксирана икона за ултимат способности над главите на съотборниците, показваща се като заредена, след като спечели 1 ult точка, а не когато е действително заредена.
Ping елементите сега избледняват, когато са под целта на играча; преди това само текстът избледняваше.

Извън играта

Преместен бутон за намиране на игра от социалния панел към екрана за игра; преименуван на Старт
Преместен бутон за практика от социален панел към екрана за игра.
Добавен бутон „Играй отново“ към екрана „Край на играта“.
Направихме flyout-ите в навигацията на прогресията възжожни за кликане.
По-лесно щракне върху основния навигационен бутон.
Добавена е опция за ориентиране на фиксираната минимална карта, така че началната страна на играча да е винаги в долната част.
Коригирахме всички активи на картата, така че пълните фиксирани ориентации последователно поставят атакуващите в долната част и защитниците отгоре.
Добавени са полезни указатели на мишката към миниатюрите в изгледа Колекции, за да се покаже името на артикула.
Скоростта на превъртане е настроена, за да стане по-плавно превъртането на социалния панел.
Предварителният визуален преглед в Настройки е по-кратък, за да се направи повече място за контроли.

QUALITY OF LIFE

Добавена е възможност за излизане на мултиплейър персонализирана игра. Използването на бутона „Излизане от мача“ в менюто на ESC ще ви позволи да напуснете трайно мача без наказание. Напускането на персонализираната игра по друг начин (чрез спиране на клиента, alt + f4 и т.н.) ще ви позволи да се върнете в мача.
Актуализирана аудио оклузионна система, за да помогне на играчите да разграничат по-добре сигналите за дистанционен звук. Например, Haven B to a Short, трябва да възприемате звуци от правилното им разстояние, а не така, сякаш са точно до вас.
Играчите, които напускат мачовете или избират агенти, ще претърпят наказания, които не им позволяват да се редят на опашката за определен период от време. Честите нарушители ще претърпят по-високи наказания за време на опашка (Queue). Напускането руши мача за всички останали и трябва да бъде само в краен случай.
Активирана е възможността да виждате играчи VALORANT онлайн в Riot игри.
Регулирани бутони на Queue с UX движещи се потоци на игра в лоби екрана.
Регулиран социален панел UX, за да побере допълнително пространство.
Регулиран UX в края на играта за изчистване на дизайна на различни джунджурии.
Регулираното състояние на грешка при прекъсване на чата е по-малко… плашещо.
Опциите за практикуване с ботове в къстъм картата бяха преместени от F3 в леснен за конфугирация стрелящ се панел на картата.
За всички пушки преместете точката на мерника с 1px, за да я центрирате на екрана. Разработчиците очакват смъртността на пушката да се увеличи с 4 000% в резултат (това беше шега)

BUG FIXES: IN-GAME

[Phoenix] Поправихме грешка, при която Phoenix ще се телепортира обратно до въжена стълба в случаите, когато Phoenix умира, докато Run It Back(улта) беше активен и той беше прикачен към стълбата.
[Phoenix] Поправихме грешка, при която за кратко време, след като Run It Back приключи, Phoenix може да продължи да поема демич на мястото, където той се е телепортирал.
[Viper] Актуализира появата на Viper’s Toxic Screen на минимапа, за да покаже пропуски в стената.
[Viper] Viper е в състояние да анулира анимацията на Viper’s Pit.
Предотвратете „Spike Planted“ след приключване на рунда и скриване на съобщението за завършване, което трябва ясно да посочва резултата плантването след изтичане на времето.
[Cypher] Фиксирана грешка, при която Cyber’s Cyber ​​Cage ще бъде избрана в по-голям диапазон от предвиденото, причинявайки припокриващи се проблеми с взаимодействието и.
Фиксиран Spike Carrier известие със съобщение от показването на Ally Defusing.
Решен е рядък проблем, при който оръжията на играчите ще „плуват“ пред тях.
Фиксиран рядък проблем, при който моделите на плейъри от трето лице могат да се деактивират от сървъра при двойно докосване на дефуза, което води до пропускане на няколко кадъра.
Проблем при който накара някои играчи, които използват ниска чувствителност на мишката, да намалят движенията на мишката още повече.
Фиксиран проблем, при който канселиране на платнване на бомбата или колектването на точка може да покаже по-бавна анимация, правейки го да изглежда, че играчът може да стреля твърде бързо след анулиране (времето беше правилно, анимацията не беше).
Имената на фиксираните региони на картата, тъй като те се появяват под минималната карта от неправилното им локализиране.
Изгладено движение по време на сблъсъци между играч и играч.
Фиксирана грешка, при която UI prompt-a на елемента в света на игрите ще се появи, за да блокира куршуми.
Фиксирана грешка, при която Z ping колелото може да се отвори заедно с пинг колелото на картата, създавайки сценарий, при който няколко пинг колела могат да бъдат отворени наведнъж.
Фиксирана грешка, при която колелото за пинг не би било деактивирано, когато директните обвързани пингове са били използвани за достигане на лимита на използване.
Фиксирана рядка грешка, при която всеки от отборите може да спечели рунд чрез елиминиране в същия кадър, в който Спайкът е обезвреден, предоставяйки две точки за този кръг.
Фиксирано припокриване в съобщение при платнване на съюзници.
Поправена грешка, при която радиалното колело на VO би ударило ограничението на скоростта, като го отвори и затвори, без да избира опция за VO.
Минимапа вече няма да се крие на случаен принцип за всички играчи в игра.
Актуализирайте алтернативния (второ копче) при огън с Бъки(попмпата), за да нанесете незабавни, удари.
Alt. преди това огънят беше снаряд, който успяваше да убие врагове малко след като потребителят беше убит. Никое друго оръжие не работи по този начин, така че сега се изпълнява като хитскан.

BUG FIXES: GAME CLIENT

Фиксиран проблем, който позволи на играчите да купуват артикули, които не са налични в съответния им магазин.
Фиксиран проблем, който позволява на играчите да оборудват съдържание, което те не притежават.
Фиксиран проблем, при който настройките на дисплея ще се прилагат повторно при присъединяване / напускане на игри, което може да премести прозореца или да промени режима.
Индикаторът за стабилност на мрежата понякога се появяваше, когато настройката е деактивирана.
Линията на зрение вече не се изисква, за да вземете спайка, когато се припокрие от играч.
Поправен проблем, при който спайкът понякога би станал невъзвратим.
Фиксиран е проблем, предотвратяващ изпращането на някои отчети на играчите.
Фиксирани различни проблеми с връзката с гласовия чат.
Фиксирани различни проблеми с връзката с текстовия чат.
Фиксирани различни проблеми, когато състоянието на играча е неправилно в социалния панел.
Фиксиран проблем, при който някои играчи не можеха да търсят игра без да се презаписват.
Фиксирани проблеми с получаването на покани за парти.
Фиксирани прозрачни икони на карти за играчи в лобита на персонализирани игри.
Фиксирани контроли за нулиране на гласовия чат в настройките.
Фиксирана гласова настройка по подразбиране към автоматична трансмисия за персонализирани игри.
Фиксиран глас се прекъсва при навигация на опции за персонализирана игра.
Фиксирани шепа проблеми с локализацията на екраните на менюто.
Източник: GAMERBG
Дискусии относно VALORANT

  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Игри”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта