Bonus Steam

В този раздел можете да подавате всякакви заявки за намиране, изработка или преработка на плъгини/модове.
Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Bonus Steam

Мнение от cgozzie » 05 Мар 2023, 13:22

Да се добави 2x jump като бонус... :tnx:

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
    #include <colorchat>
    
    #define client_print_color    ColorChat
    #define print_team_red    RED
#endif

#pragma semicolon    1

#define PLUGIN    "Steam Bonus"
#define VERSION    "1.2"
#define AUTHOR    "Stimul"
#define PREFIX    "[Steam bonus]"

#define get_bit(%1,%2)    (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define set_bit(%1,%2)    (%1 |= (1 << (%2 & 31)))
#define reset_bit(%1,%2)    (%1 &= ~(1 << (%2 & 31)))

// Цвет DHUD сообщения
#define COLOR_RED    random(255)    //
#define COLOR_GREEN    random(255) //
#define COLOR_BLUE    random(255)    //

#define TIME    5.0    //

#define NUM_MONEY    500    //

new g_bIsConnected;
new g_bIsSteam;
new g_bProcedure;

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    
    RegisterHam(Ham_CS_RoundRespawn, "player", "fw_CS_RoundRespawn_Post", true);
}

public client_putinserver(id)
{
    set_bit(g_bIsConnected, id);
    
    if(is_user_steam(id))
    {
        set_bit(g_bIsSteam, id);
        reset_bit(g_bProcedure, id);
        set_task(3.0, "WelcomeMessage", id);
    }
    else
        reset_bit(g_bIsSteam, id);
}

public client_disconnect(id)
    reset_bit(g_bIsConnected, id);

public WelcomeMessage(id)
{
    if(get_bit(g_bIsConnected, id))
    {
        static szName[32];
        get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
        
        set_hudmessage(COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE, -1.0, 0.3, 0, 0.0, TIME);
        show_hudmessage(id, "Hey, %s!", szName);
        set_hudmessage(COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE, -1.0, 0.34, 0, 0.0, TIME);
        show_hudmessage(id, "Ти играеш със STEAM");
    }
}

public fw_CS_RoundRespawn_Post(id)
{
    if(get_bit(g_bIsConnected, id) && get_bit(g_bIsSteam, id))
    {
        if(!get_bit(g_bProcedure, id))
        {
            cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + NUM_MONEY);
            client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ти получи своя STEAM Бонус: ^4'%d$'", PREFIX, NUM_MONEY);
            set_bit(g_bProcedure, id);
        }
        else
        {
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 1);
            give_item(id, "weapon_smokegrenade");
            client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ти получи своя STEAM Бонус: ^4'С всички гранати'", PREFIX);
            reset_bit(g_bProcedure, id);
        }
    }
}

stock bool:is_user_steam(id)
{
    static dp_pointer;
    
    if(dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
    {
        server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
        server_exec();
        return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
    }
    
    new szAuthid[34];
    get_user_authid(id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
    
    return (containi(szAuthid, "LAN") < 0);
}
Изображение

Аватар
Tornado_SW
Извън линия
AMXX Скриптър
AMXX Скриптър
Мнения: 159
Регистриран на: 04 Фев 2020, 22:41
Се отблагодари: 28 пъти
Получена благодарност: 76 пъти
Обратна връзка:

Re: Bonus Steam

Мнение от Tornado_SW » 05 Мар 2023, 13:29

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
    #include <colorchat>
    
    #define client_print_color    ColorChat
    #define print_team_red    RED
#endif

#define PLUGIN    "Steam Bonus"
#define VERSION    "1.2"
#define AUTHOR    "Stimul"
#define PREFIX    "[Steam bonus]"

#define get_bit(%1,%2)    (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define set_bit(%1,%2)    (%1 |= (1 << (%2 & 31)))
#define reset_bit(%1,%2)    (%1 &= ~(1 << (%2 & 31)))

// Цвет DHUD сообщения
#define COLOR_RED    random(255)    //
#define COLOR_GREEN    random(255) //
#define COLOR_BLUE    random(255)    //

#define TIME    5.0    //

#define NUM_MONEY    500    //

new g_bIsConnected;
new g_bIsSteam;
new g_bProcedure;
new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    
    RegisterHam(Ham_CS_RoundRespawn, "player", "fw_CS_RoundRespawn_Post", true);
}

public client_putinserver(id)
{
    set_bit(g_bIsConnected, id);
    
    if(is_user_steam(id))
    {
        set_bit(g_bIsSteam, id);
        reset_bit(g_bProcedure, id);
        set_task(3.0, "WelcomeMessage", id);
    }
    else
        reset_bit(g_bIsSteam, id);

    jumpnum[id] = 0
    dojump[id] = false
}

public client_disconnect(id)
{
    reset_bit(g_bIsConnected, id);
    jumpnum[id] = 0
    dojump[id] = false
}

public client_PreThink(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_steam(id)) return PLUGIN_CONTINUE
    new nbut = get_user_button(id)
    new obut = get_user_oldbutton(id)
    if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
    {
        if(jumpnum[id] < 1)
        {
            dojump[id] = true
            jumpnum[id]++
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
    }
    if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
    {
        jumpnum[id] = 0
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_steam(id)) return PLUGIN_CONTINUE
    if(dojump[id] == true)
    {
        new Float:velocity[3]   
        entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
        entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
        dojump[id] = false
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}   

public WelcomeMessage(id)
{
    if(get_bit(g_bIsConnected, id))
    {
        static szName[32];
        get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
        
        set_hudmessage(COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE, -1.0, 0.3, 0, 0.0, TIME);
        show_hudmessage(id, "Hey, %s!", szName);
        set_hudmessage(COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE, -1.0, 0.34, 0, 0.0, TIME);
        show_hudmessage(id, "Ти играеш със STEAM");
    }
}

public fw_CS_RoundRespawn_Post(id)
{
    if(get_bit(g_bIsConnected, id) && get_bit(g_bIsSteam, id))
    {
        if(!get_bit(g_bProcedure, id))
        {
            cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + NUM_MONEY);
            client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ти получи своя STEAM Бонус: ^4'%d$'", PREFIX, NUM_MONEY);
            set_bit(g_bProcedure, id);
        }
        else
        {
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 1);
            give_item(id, "weapon_smokegrenade");
            client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ти получи своя STEAM Бонус: ^4'С всички гранати'", PREFIX);
            reset_bit(g_bProcedure, id);
        }
    }
}

stock bool:is_user_steam(id)
{
    static dp_pointer;
    
    if(dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
    {
        server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
        server_exec();
        return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
    }
    
    new szAuthid[34];
    get_user_authid(id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
    
    return (containi(szAuthid, "LAN") < 0);
}

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Re: Bonus Steam

Мнение от cgozzie » 05 Мар 2023, 13:47

Тази грешка може ли да се отстрани при компелирането или не..

Код за потвърждение: Избери целия код

//AMXXPC compile.exe
// by the AMX Mod X Dev Team


//// BonusSteam.sma
//
// E:\amxmodx-1.9.0 Windows\addons\amxmodx\scripting\BonusSteam.sma(63) : warnin
g 233: symbol "client_disconnect" is marked as deprecated: Use client_disconnect
ed() instead.
//
// Header size:           1144 bytes
// Code size:             4488 bytes
// Data size:             2000 bytes
// Stack/heap size:      16384 bytes
// Total requirements:   24016 bytes
//
// 1 Warning.
// Done.
//
// Compilation Time: 0.28 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...
Изображение

Аватар
Stilex
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: 27 Авг 2021, 23:58
Се отблагодари: 13 пъти
Получена благодарност: 7 пъти
Обратна връзка:

Re: Bonus Steam

Мнение от Stilex » 05 Мар 2023, 13:56

Код за потвърждение: Избери целия код

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

#if AMXX_VERSION_NUM < 183
    #include <colorchat>
    
    #define client_print_color    ColorChat
    #define print_team_red    RED
#endif

#define PLUGIN    "Steam Bonus"
#define VERSION    "1.2"
#define AUTHOR    "Stimul"
#define PREFIX    "[Steam bonus]"

#define get_bit(%1,%2)    (%1 & (1 << (%2 & 31)))
#define set_bit(%1,%2)    (%1 |= (1 << (%2 & 31)))
#define reset_bit(%1,%2)    (%1 &= ~(1 << (%2 & 31)))

// Цвет DHUD сообщения
#define COLOR_RED    random(255)    //
#define COLOR_GREEN    random(255) //
#define COLOR_BLUE    random(255)    //

#define TIME    5.0    //

#define NUM_MONEY    500    //

new g_bIsConnected;
new g_bIsSteam;
new g_bProcedure;
new jumpnum[33] = 0
new bool:dojump[33] = false

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
    
    RegisterHam(Ham_CS_RoundRespawn, "player", "fw_CS_RoundRespawn_Post", true);
}

public client_putinserver(id)
{
    set_bit(g_bIsConnected, id);
    
    if(is_user_steam(id))
    {
        set_bit(g_bIsSteam, id);
        reset_bit(g_bProcedure, id);
        set_task(3.0, "WelcomeMessage", id);
    }
    else
        reset_bit(g_bIsSteam, id);

    jumpnum[id] = 0
    dojump[id] = false
}

public client_disconnected(id)
{
    reset_bit(g_bIsConnected, id);
    jumpnum[id] = 0
    dojump[id] = false
}

public client_PreThink(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_steam(id)) return PLUGIN_CONTINUE
    new nbut = get_user_button(id)
    new obut = get_user_oldbutton(id)
    if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP))
    {
        if(jumpnum[id] < 1)
        {
            dojump[id] = true
            jumpnum[id]++
            return PLUGIN_CONTINUE
        }
    }
    if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND))
    {
        jumpnum[id] = 0
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public client_PostThink(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_steam(id)) return PLUGIN_CONTINUE
    if(dojump[id] == true)
    {
        new Float:velocity[3]   
        entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0)
        entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity)
        dojump[id] = false
        return PLUGIN_CONTINUE
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}   

public WelcomeMessage(id)
{
    if(get_bit(g_bIsConnected, id))
    {
        static szName[32];
        get_user_name(id, szName, charsmax(szName));
        
        set_hudmessage(COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE, -1.0, 0.3, 0, 0.0, TIME);
        show_hudmessage(id, "Hey, %s!", szName);
        set_hudmessage(COLOR_RED, COLOR_GREEN, COLOR_BLUE, -1.0, 0.34, 0, 0.0, TIME);
        show_hudmessage(id, "Ти играеш със STEAM");
    }
}

public fw_CS_RoundRespawn_Post(id)
{
    if(get_bit(g_bIsConnected, id) && get_bit(g_bIsSteam, id))
    {
        if(!get_bit(g_bProcedure, id))
        {
            cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + NUM_MONEY);
            client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ти получи своя STEAM Бонус: ^4'%d$'", PREFIX, NUM_MONEY);
            set_bit(g_bProcedure, id);
        }
        else
        {
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
            give_item(id, "weapon_flashbang");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 1);
            give_item(id, "weapon_smokegrenade");
            client_print_color(id, print_team_red, "^3%s ^1Ти получи своя STEAM Бонус: ^4'С всички гранати'", PREFIX);
            reset_bit(g_bProcedure, id);
        }
    }
}

stock bool:is_user_steam(id)
{
    static dp_pointer;
    
    if(dp_pointer || (dp_pointer = get_cvar_pointer("dp_r_id_provider")))
    {
        server_cmd("dp_clientinfo %d", id);
        server_exec();
        return (get_pcvar_num(dp_pointer) == 2) ? true : false;
    }
    
    new szAuthid[34];
    get_user_authid(id, szAuthid, charsmax(szAuthid));
    
    return (containi(szAuthid, "LAN") < 0);
}
Пробвай

Аватар
cgozzie
Извън линия
Потребител
Потребител
Мнения: 1318
Регистриран на: 13 Окт 2016, 22:10
Местоположение: Варна
Се отблагодари: 244 пъти
Получена благодарност: 42 пъти

Re: Bonus Steam

Мнение от cgozzie » 05 Мар 2023, 14:22

Благодаря е на 2-ма ви... :nicecode: :lock:
Изображение

Заключено
  • Подобни теми
    Отговори
    Преглеждания
     Последно мнение

Обратно към “Заявки за плъгини”

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 28 госта